GOD GRUND TIL AT SMILE


Ja, jeg har rigtig god grund til at smile! Jeg har nu gået på efterskole i godt en måned, og jeg er rigtig glad for det. Vi er rigtig kommet i gang med den daglige rutine, med timer osv. Som alm. 10. klasse, så er det faktisk ikke særlig slemt. vi har nogle fritimer engang imellem. Nu har jeg også lært stort set alle godt at kende, og de er stadig rigtig søde. I denne weekend er jeg hjemme, og det er selfølgelig også dejligt at se familien igen. I morgen får jeg besøg af min fars side af familien, da jeg skal holde fødselsdag for dem. Ellers så glæder jeg mig da igen til at komme op på skolen på søndag, fordi det er rigtig dejligt at være der. Vi har lige haft et kontaktgruppe møde, hvor vi snakkede om hvorfor elever stoppede på skolen da vi allerede har 4 der er stoppet. Vi snakkede om at det var fordi der var langt hjem, økonomien ikke holdte, eller fordi det måske ikke lige var det man forventede. Hvad tror i?
Men jeg er i hvertfald stadig rigtig glad for at gå på efterskolen, og jeg vil ikke kunne drømme om at tage et andet sted hen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar